Tuesday 28 May 2013

B'White, GlutaWhite, Regain - Health, Beauty, Wellness, Anti-Aging

RM 48/sekotak(14sachet)

Kebaikan B'White
3 dalam 1: Mencerah, mencantikkan kulit & anti – penuaan. Sunblock sekaligus whitening. Kesan pencerahan yang sekata. Kulit menjadi lebih bersih, tegang & berseri. Berupaya melindungi kulit dari sinaran UV. Proses penyerapan semua zat aktif B’White yang lebih berkesan di dalam tubuh anda.

Kandungan
Serbuk Oren, Psyllium Husk, Kolagen Marin, Ekstrak Gamat,Kolostrum, Ekstrak Aloe Vera, Asid Sitrik, Ekstrak Biji Anggur dan Astaxantin.
CARA PENYEDIAAN
Setiap pagi sebelum sarapan tuangkan 1 sachet ke dalam mulut dan minum segelas air kosong / jus buah-buahan asli.

KEGUNAAN
Sebagai makanan untuk keremajaan kulit tubuh.

ARAHAN PENYIMPANAN
SIMPAN DITEMPAT DINGIN DAN KERING

Khasiat:
  1. - Melambatkan proses penuaan kulit 
  2. - Merawat masalah jerawat dan parut jerawat 
  3. - Mengurangkan kedutan pada kulit 
  4. - Vena verikos (urat timbul) 
  5. - Rekahan kulit (stretch marks) 
  6. - Sakit pinggang 
  7. - Rhumatoid atritis (penyakit sendi/tulang) 
  8. - Bengkak sendi 
  9. - Menambahkan keanjalan dan ketegangan kulit 
  10. - Melancarkan pengaliran darah di bawah lapisan kulit 
  11. - Menguatkan otot 
  12. - Menguatkan tulang 
  13. - Melawan `multiple sclerosis dengan membina semula lapisan protin pada saraf 
  14. - Membantu proses terapi hormon kepada wanita yang mengalami menopause

B’White Testimonials

Ayu, 27 tahun, Kuala Lumpur 
Pada mulanya saya agak was-was untuk menggunakan B’WhiteTM tetapi saya disiplinkan diri untuk mengambil 2 sachet sehari pada bulan pertama dan 1 sachet sehari pada bulan berikutnya. Setelah dua bulan ramai rakan-rakan yang menegur akan perubahan kulit saya yang kelihatan cerah dan gebu. Struktur kulit muka saya hanya berminyak di bahagian T-Zone tetapi sekarang sudah berkurangan. Masalah harian ke tandas pun semakin berkurangan. Memang senang mengamalkan B’WhiteTM asalkan anda perlu mengikut aturan makan tiap hari dan lebih minum air.

Lily, 29 tahun
Saya telah mengambil 4 kotak B’WhiteTM sehingga saat ini dan saya berpuas hati dengan perubahan kulit wajah saya. Tugasan saya sebagai juruterapi spa membuat saya perlu sentiasa kelihatan cergas dan sentiasa berdandan rapi di hadapan pelanggan. Selain daripada itu kulit saya kelihatan lembap dan kurang berminyak. Bekas jerawat di muka juga mulai pudar dan ini amat menggembirakan saya. Akhirnya sekarang ada produk pemakanan dalaman yang sesuai dengan diri saya.

Siti Hajar Ismail, 29 tahun 
Saya mengambil B’White 2 sachet untuk bulan pertama kerana tekstur kulit muka saya berminyak dan mudah dihinggapi jerawat terutama sewaktu datang haid. Saya dapat rasa perubahan pada minggu ketiga setelah menyedari kulit muka saya kurang berminyak dan tak perlu touch-up banyak sewaktu di pejabat. Selain dari itu jerawat semakin berkurangan dan bekas jerawat mengecut dengan cepat. Kesan parut jerawat yang baru timbul juga semakin pudar. Perbezaan tekstur kulit muka dan badan saya juga lebih gebu dan bersih.Selain dari itu proses pembuangan air besar saya juga semakin lancar. Sekarang saya hanya mengambil B’White satu sachet sehari kerana saya amat berpuas hati dengan hasil yang diperolehi. Pesanan saya kepada anda yang ingin mencuba B’WhiteTM haruslah minum air lebih dari biasa untuk kesan yang cemerlang.

Pn Rozi, Ibu kepada 4 orang anak
Sebelum saya menggunakan B’White saya menghadapi masalah pori-pori di muka yang agak jelas & berminyak. Masa saya seharian banyak dihabiskan di luar kerana menghantar anak saya dari tadika hingga ke sekolah menengah dari pagi sampai ke petang.Akibatnya warna kulit muka dan tubuh saya tidak sekata. Saya telah menggunakan B”White sebulan yang lalu saya dapati kulit muka saya tidak lagi berminyak dan pori-pori di muka semakin mengecil. Tekstur kulit saya juga semakin lembut, gebu dan cerah. B’White telah menyelesaikan masalah saya selama ini. Saya tidak sabar menunggu perubahan lain pada diri saya nanti.

Pn. Nori, 50 tahun
Saya mula mengambil reGain sejak setahun yang lalu memandangkan saya tidak mengambil sebarang pil vitamin untuk diri saya. Banyak manfaat yang saya perolehi dari segi kesihatan, tenaga dan kulit. Sekarang saya mencuba B’White pula dan diselangseli dengan reGain dan hasilnya lebih berganda. Setiap bulan saya hanya perlu mengasingkan tidak sampai RM200.00 untuk mendapatkan manfaat keseluruhan dari segi kecantikan dan kesihatan dari hujung rambut ke hujung kaki. Susah hendak digambarkan disini perasaan gembira saya kerana walaupun telah berumur 50 tahun saya masih boleh mengekalkan kecantikan diri saya melainkan anda semua mencubanya sendiri dan lihat perubahan pada diri anda pula.

Puan Ramlah Mohd Noh, Gombak
Saya amat berpuas hati dengan tekstur kulit saya setelah 2 bulan mengambil B’WhiteTM. Saya berumur 63 tahun dan saya masih aktif berpersatuan, menari poco-poco, menghantar & mengambil cucu dari sekolah. Kulit saya bertambah lembap, cerah dan kedutan di sekeliling mata serta bintik-bintik hitam di muka mulai pudar. Yang lebih menyakinkan saya produk ini adalah dari bahan semulajadi dan selamat dimakan. Saya tidak menggunakan sebarang jenama penjagaan muka. B’WhiteTM telah menyelamatkan tekstur kulit saya agar lebih cerah, sekata dan tegang semula seperti muda dahulu.

Berminat?Sila hubungi:- 0177183084 / purplelikevioletloveungu@gmail.com.

Terima kasih.

"Good Product Is To Be Shared"

No comments:

Post a Comment